وکیل سعادت آباد و انواع خدمات حقوقی در این منطقه

سعادت آباد کجاست؟

سعادت آباد (وکیل سعادت آباد و انواع خدمات حقوقی در این منطقه) محله‌ای در شمال غرب تهران است . این محله در منطقه دو تهران(وکیل منطقه دو) واقع گردیده است. در مجاورت محله سعادت آباد ، شهرک غرب(وکیل شهرک غرب) قرار دارد.این محله از مرفه‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود.

پیشنیه تاریخی این محله به حوالی سال ۱۳۲۰ بر می‌گردد. سیدضیاء‌الدین طباطبایی در آن زمان زمین های این منطقه را خریده و به اقوام خود جهت کارواگذار نمود.از آن زمان این محله به نام سادات آباد معروف شد.سعادت آباد(وکیل سعادت آباد)در شمال غرب تهران و دامنه کوه البرز واقع گردیده است

موقعیت جغرافیایی سعادت آباد؟

محله سعادت‌آباد (وکیل سعادت آباد و انواع خدمات حقوقی در این منطقه)از شرق به بزرگراه چمران منتهی می شود. جنوب محله سعادت آباد  شهرک غرب(وکیل شهرک غرب) و شمال آن اوین(وکیل اوین) و محله ولنجک(وکیل ولنجک) واقع شده است.

بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی(وکیل فرحزاد)  از غرب سعادت‌آباد می‌گذرد

وکیل سعادت آباد کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری (وکیل در سعادت آباد) شخصی است که دارای مدرک کارشناسی حقوق ویا بالاتر می باشد.و یا در رشته حقوق فقه و مبانی اسلامی تحصیل کرده باشد. پس از گذراندن دوره کارشناسی وکیل(وکیل سعادت آباد) باید در آزمون کار اموزی وکالت شرکت نماید.

مدت زمان دوره کار اموزی 18 ماه می باشد.کار آموز وکالت پس از طی دوره کار آموزی در آزمون اختبار کتبی و شفاهی شرکت می نماید.در نهایت قبول شدگان آزمون اختبار وکالت در مراسم تحلیف طی تشریفاتی سوگند یاد می کنند و به کسوت وکیل پایه یک دادگستری نائل میگردند

متن قسم نامه وکالت

“در این موقع که می‌خواهم به شغل وکالت نائل شوم، به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که همیشه قوانین و نظامات را محترم شمرده و جز عدالت و احقاق حق منظوری نداشته، و بر خلاف شرافت قضاوت و وکالت اقدام و اظهاری ننمايم و نسبت به اشخاص و مقامات قضائی و اداری و همکاران و اصحاب دعوی و ساير اشخاص رعايت احترام را نموده و از اعمال نظريات سياسی و خصوصی و کينه توزی و انتقام جوئی احتراز نموده و در امور شخصی و کارهايی که از طرف اشخاص انجام می دهم، راستی و درستی را رويه خود قرار داده و مدافع از حق باشم و شرافت من وثيقه اين قسم است که ياد کرده و ذيل قسم نامه را امضاء می نمايم”.

مهمترین خدمات حقوقی وکیل سعادت آباد عبارت است از…

  • وکیل مطالبه وجه چک سعادت آباد
  • وکیل مطالبه ثمن سعادت آباد
  • وکیل خیانت در امانت سعادت آباد
  • وکیل مطالبه نفقه سعادت آباد
  • وکیل ضرب و جرح سعادت آباد
  • وکیل طلاق سعادت آباد
  • وکیل مطالبه مهریه سعادت آباد
  • وکیل سرقت سعادت آباد
  • وکیل انتقال مال غیر سعادت آباد
  • وکیل در الزام به تنظیم سند ملک در سعادت آباد

وکیل در سعادت آباد به انواع ذیل تقسیم می شود

  • وکیل کیفری در سعادت آباد: شخصی است که متخصص در امور کیفری بوده و اشراف کامل نسبت به جرایم و مجازات ها دارد.و میتواند اعمال و اقدامات متهم را بررسی و با جرم ارتکابی مطابقت دهد انواع دعاوی که وکیل کیفری در سعادت آباد باید به آن مسلط باشد عبارت است از دعوای سرقت(وکیل سرقت در سعادت آباد)کلاهبرداری (وکیل کلاهبرداری در سعادت آباد)خیانت در امانت(وکیل خیانت در امانت در سعادت آباد)وکیل ضرب و جرح(وکیل ضرب و جرح در سعادت آباد) و اختلاس (وکیل جرم اختلاس) وجرم انتقال مال غیر(وکیل انتقال مال غیر)… می باشد.
  • وکیل حقوقی در سعادت آباد: با تسلط به امور حقوقی و انواع دعاوی از قبیل مطالبه ثمن معامله ، استرداد لاشه چک ،سفته و برات، استردادمبیع ، مطالبه وجه التزام مندرج در قرارداد و…
  • وکیل ملکی در سعادت آباد: این وکلا باید امور ثبتی و ملکی را مسلط بوده و قوانین و مقررات حاکم بر آن را بدانند دعاوی داخل در وکیل ملکی در سعادت آباد عبارت است از الزام به تنظیم سند رسمی ملک(وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در سعادت آباد) ، اخذ پایان کار و صورت المجلس تفکیکی ، رفع تصرف عدوانی(وکیل دعوای تصرف عدوانی در سعادت آباد) خلع ید از ملک(وکیل دعوای خلع ید) ،وکیل در قلع و قمع بنا
  • وکیل خانواده در سعادت آباد
  • وکلای متخصص در دعاوی خانوادگی باید دعاوی خانوادگی را که عبارت است از طلاق(وکیل طلاق در سعادت آباد) مهریه(وکیل مهریه در سعادت آباد) الزام به تمکین(وکیل در الزام به تمکین)( مطالبه نفقه(وکیل در مطالبه نفقه) تقسیم میگردد.

فلذا وکیل در سعادت آباد فردی است که مسلط به امور بیان شده در بالا باشد. و انواع دعاوی را دانسته و درست اعلام وکالت نماید

اقسام وکیل سعادت آباد

وکیل انتخابی: این قسم وکلا توسط اصحاب دعوا انتخاب می شوند تا امور مربوط به دعاوی مختلف را به فراخور موضوع پیگیری کنند

وکیل تسخیری:مطابق قانون در خصوص برخی از جرایم وجود وکیل در پرونده الزامی است که در صورت عدم انتخاب وکیل دادگاه برای ایشان وکیل تسخیری انتخاب خواهد شد.

وکیل معاضدتی: بعضا مشاهده شده در برخی پرونده ها افرادی به دلیل نداشتن علم حقوقی و عدم تمکن مالی برای اختیار کردن وکیل دادگستری دچار قادر به تعیین وکیل نیستند. کانون های وکلای دادگستری اداره ای را به عنوان اداره معاضدت جهت مساعدت به این افراد معین کرده است.

گروه وکلای آزاد مهر طرحی نو در ارائه خدمات حقوقی

وکیل مدنی: در این نوع وکالت برای امور حقوقی و یا اداری فردی را به عنوان وکیل مدنی اختیار می شود. برای این نوع وکالت  طرفین باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه نمایند . از جمله انواع این نوع وکالت به وکالت در طلاق، وکالت در خرید و فروش ملک،  وکالت در انجام  امور سازمان ها و ادارات دولتی اشاره کرد.

وکیل سازمانی:  در خصوص کارمندان لشکری و کشوری که در زمینه انجام وظایف سازمانی خود دچار مشکلات حقوقی می شوند وکلای سازمانی از قسمت حقوقی سازمان به دفاع از ایشان می پردازند..

وکیل اتفاقی: در پاره ای موارد اشخاص در مقام دفاع از خویشاوندان خود به صورت موردی در دعوای مشخص از طرف کانون وکلا به عنوان وکیل اتفاقی فرد تعیین می شوند.

وکیل ایثارگران(وکیل حمایتی) در راستای اجرای قانون حمایت قضایی از نیروهای مسلح و ایثارگران دفتر حمایت قضایی در سپاه تشکیل گردیده است. این دفتر نمایندگانی را برای دفاع از حقوق ایثارگران و مشمولین این قانون به دادگاه معرفی می نمایند. در عامیانه این اشخاص وکلای دفتر حمایت یا وکیل حمایتی گویند.

لازم به ذکر است وکلای دادگستری در دفاع از موکلین خود از جرم ایشان دفاع نمی کنند بلکه از کرامت انسانی و ذاتی ایشان دفاع میکند

در واقع وکلای دادگستری در دفاع از موکلین خود تلاش می کنند در فرایند دادرسی عادلانه متهم مورد محاکمه قرار گرفته و در صورت احراز جرم به مجازات قانونی برسند و به دیگر سخن وکلای دادگستری تلاش میکنند که موکلین خود به بیش از مجازات قانونی محکوم نشده و مجازات نگردند.

استعلام وکیل در سعادت آباد چگونه است؟

حتما قبل از آنکه دعوای خود را به وکیل دادگستری محول کنید از اعتبار پروانه ایشان و نیز احراز وکیل دادگستری بودن او اطمینان حاصل کنید به همین منظور جهت استعلام وضعیت وکیل دادگستری از اینجا  اقدام نمایید.مجموعه گروه وکلای آزادمهر متشکل از جمعی از وکلای پایه یک دادگستری همراه شما در احقاق حقتان می باشد.

آدرس وکیل سعادت آباد کجاست؟

سعادت آباد-خیابان ۲۵-پلاک ۸۹-طبقه سوم -واحد۵

شماره تماس وکیل در سعادت آباد چیست؟

 – 09122097355 – 02188696597

ساعت کار وکیل در سعادت آباد

2 بعد ظهر تا 8 شب

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.